working on my dream...

jäklar, snart e jag nära några av de mål som jag satt upp i livet! Eller snart o snart, jag har börjat ta några babysteps men så länge det går i rätt riktning så är jag glad!
Jag har nu börjat få ihopskrapat några timmar i personlig utveckling som jag får av en gestaltterapeut ( ska ha 60 h egen samtalskontakt av något slag för att själv kunna söka in till gestaltterapi-utbildningen).
Igår hoppade jag in på ett skyddshem och har fått jobb där några dagar kring jul (då jag har semester från mitt ordinarie jobb...) Det är verkligen en dröm jag har haft länge, att få jobba där! *lycklig*
En annan sak jag bestämt mig för är att jag ska skaffa hund så småningom i mitt liv. Det som ska jobbas på innan det sker är att jag sparar ihop mucho pengar (det e dyrt!), läsa på en hel del om hundträning och -uppfostran. Sedan måste jag se till att skaffa ny bostad oxå, en som det är tillåtet att ha djur i.
Jag har faktiskt redan ett bra tag läst på om olika hundraser och kommit fram till att rasen cavalier king charles spaniel är rätt ras för just mig :D Plus att de är supersöta!!
eller hur? :

Kommentarer
Postat av: /s

den gulliga vovven skulle passa perfekt! gullig ska gullig ha

2010-12-12 @ 10:36:48
Postat av: Cora Belle Lee

Åh tack för kommentaren! Vad du är snäll!

Måste jobba på så att det blir inom snar framtid :D

2010-12-12 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0