Jobbeli jobb...

Se hela bildenNu ska jag sluta flumma här och skriva lite roligare saker....(när jag har kommit på några roligare saker....)


Ja, annars då?
Jo, har fått veta att jag får stanna kvar på min arbetsplats... typ forever..eller nja, men ett år årminstone blir det väl. Men jag känner mig lite osäker nu, vill jag ens ha jobbet, tycker jag att det är kul? Utvecklas jag? Nånstans kändes det nämligen skönt att bara vara här och flumma ett halvår och sen lämna skeppet och tuta vidare, tanken på att jag bara var en gäst gav mig energi för att orka jobba.
Jag har sagt att jag vill fundera på saken och bestämma mig sen. Fast det kan ju vara bra att jobba här och så kan jag ju söka nytt ändå,  för nu har jag ju ingen panik då...

Det är jättebra arbetstider på denna arbetsplats jag har nu (vill ej säga vad det är jag jobbar inom. ..incognito lixom) och jag vet att det en är eftertraktad plats av många. Ändå kan jag inte låta bli att klaga lite (haha, trots förra inlägget!)
 och vara bändiger...
Jaja.. jag ska fundera lite till, nu är det möte till kl. 14 :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0