Nytt jag och nytt liv på kommande (ännu en gång)

Nu ska det bli snurr i tankarna så det skvätter om det och resultatet kommer att bli en smal  och superdupertjej med dundersjälvkänsla!

Jag har nämligen just skickat iväg beställningen av  2 hypnoterapi-CD´s från adlibris.se.  En om viktkontroll och en om ökad självkänsla! Det ska gå till så att man spelar dessa CD-skivor på kvällen/natten (man ska somna in/hypnotiseras lyssnandes till dem) och efter några dagar ska man känna av effekten!
Whohoo! Hoppas det funkar!

Jag lägger verkligen allt hopp till detta iaf :D, jag gymmar ju men har inte riiiktigt  den motivationen till hälsosam kosthållning som behövs har jag märkt ( kläderna sitter tajtare). Så detta kanske blir en boosterdos till viktminskningen!
Den andra skivan som handlar om självkänsla har jag tänkt ska ge mig verktyg till att säga nej i olika situationer. Ibland är jag riktigt bra på det, men inom arbete har jag lätt för att ta på mig för mycket, tycker om känslan av att verkligen arbeta, ha fullt upp alltså. Jag har nog tackat ja till alltför många inbokningar nu  vilket gör att jag nog jobbar faktiskt dubbelt än vad några andra gör i min bransch...  T.o.m en kollega sa till mig att börja öva på att säga nej förra veckan, jag märker ju att orken och lusten börjar fara, och han oxå tydligen :S (har väl varit trött och lite bitsk emellanåt)
Så det blir spännande tider nu! Jag ska absolut uppdatera om hur det går under tidens gång när jag sedan fått mina skivor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0