onsdag

oj, jag har verkligen varit så trött att jag inte ens orkat med att skriva i bloggen. Jag sover väldigt bra, men har inte vett nog att gå och lägga mig i tid, utan måste titta på en massa dåliga serier ( Hollywoodfruar, lyxfällan, efterlyst...mm) Dessa börjar ju kl 22 i detta land, så det blir att jag somnar sedan runt halv tolv -tolv varje natt.... Inte bra! Är sedan väldigt trött på dagen att jag har svårt att ge 100% åt alla människor jag träffar...
Jaja, får se till att skärpa mig nu....


Idag ska ev. en kompis komma hem till mig och kolla på kläder, jag är ju lite klänningsfreak så jag har ju en del i garderoben och hon sku få låna till en stor fest, om hon och jag delar smak då... hoppas det. Det är kul att hon kommer iaf!

ps. det är mina kläder som jag fotat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0