Rise and shine!

Oj vad det var skönt att sova ordentligt inatt!  Jag lade mig 21.40 igår och läste en stund, vet inte exakt när jag somnade men definitivt före 22.30 iaf. Det  har inte hänt på år och dar!
Det känns nästan lite lustigt, jag var inte alls så trött och grusig i ögonen som jag alltid brukar vara på morgonen, och inte en tanke på att vilja sjukskriva mig för att kunna sova ännu längre ploppade upp (det har jag aldrig gjort btw, bara tänkt!). Denna vecka kommer att gå bra tror jag. Ska bli skönt att få slippa de mörka ringarna under ögonen och humöret kommer att ligga på topp :D

Det enda som är negativt är att kvällarna blir så korta tycker jag, är van att promenera på kvällarna en timme, och brukar gå ut runt kl. 20-21, men nu går inte det då lampan ska vara släckt kl. 22! Men men..... det får gå bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0