Sjusovare!

Se hela bilden



Ujuj, idag försov jag mig!! Det har aldrig hänt förr och det är ju så otroligt pinsamt!
Jag vaknade kl 8 och det är då jag ska börja jobba nämligen. Missade början på veckans viktigaste möte, för såklart var ju håret smutsigt så jag var bara tvungen att tvätta det och föna, så det tog en bra tid innan jag infinna mig på jobbet. Det känns verkligen oproffsigt!
 Men om man ska se det från den posotiva sidan så är jag ju enormt pigg idag! Det var länge sedan jag sov ut, så idag känns allt bara toppen (förutom skam över att vara oproffsig då)....
 



Måste berätta att jag inte kommer lägga in några  foton tagna av mig på ett tag,  då ex-mannen och jag har delad vårdnad om kameran, så den är i hans vård just nu...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0