skalat kotten #2

Hade det riktigt kiva igår med kompisarna!! Som vanligt blir det frosseri i allt gott som finns och en del vin flödade... och en massa snicksnack,  hehee..... Jag har ju ingen karaktär så jag drack ialla fall, tog extra magmedicin istället och följde med ut på krogen. Det var lite folk ute, iaf på den krog vi var på. Vi hann ju bara bara där en timme, vi hade så kul hos mig att vi glömde gå ut "i tid", så vi var trötta på krogen och for hem runt två-snåret.
Idag har jag annars skalat kotten (en kompis uttryck för klippa håret), storhandlat och sedan pysslat på här hemma. Väntar på en te-kompis som kommer nu närsom helst. Nååå, får väl skriva mer senare efter te-drickandet eller imo om jag har en lugn stund på jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0