Sticka, virka, sy....

Jahapp. vad har man gjort i början på denna dag då? Jooo, jag har "busat" lite på jobbet hihi...
Är typ "telefonvakt" på fm och under denna tid jag stängt dörren till mitt rum så att ingen kan se vad jag pysslar med.... Och vad pysslar jag med då? Jo, började på en julklapp igår kväll och vill hinna klart med den a.s.a.p så jag kan börja göra resterande typ hundra klapparna så jag tog stickningen till arbetsplatsen och satt och stickade glatt! Och blev klar! Man måste ju få utnjytta tiden man har maxilmalt eller hur! Och jag har så mycket på fritiden att jag inte hinner sitta hemma och sticka så mycket som jag vill ( det är väl inte hälsosamt att aldrig gå ut i friska luften heller). Är annars lite trött idag och min hjärna vill inte plöja igenom alla böcker som tar upp mitt skrivbord till en tredjedel just nu.... så jag tog med mig handarbetet hit ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0