flirtwohooo...*blinkblink*

oki, sista inlägget för ikväll..... har fortfarande inte hittat nåt vett och etikett för bloggande.... :)
Men tror jag lägger ner min raggningsplan...
Den där jag först frågar om nån vill vara min sushi-och joggningskompis.... sen när man har joggat lite och käkat sushi så berättar man att ens vin-och-filmkompis ....-dött?, försvunnit? falnat?-... så det finns chans till uppgradering...om han vill förstås...
Hehe....
Klart man inte säger nej till nåt sånt va? ;D
Det är min klockrena raggningsplan.... men ångrade mig till hälften nu...ikväll iaf.... :)
Betty Boop products page
Btw.... bilder på pysselgrejer? Glöm det, mitt pyssel blev på femåringsnivå i jämförelse med de andras alster.... så jag gör nya grejer hemma ist och publicerar här sedan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0