I´m back!

halloj och alou...
Sitter hemma och har på M. Manson på full volym ( lite nördigt att lyssna på honom när man e närmare 30, men han har hängt med sen jag var 13 så han får komma fram ibland)... och energin flödar.. Sista inläggets kommentar kickade igång mig att skriva igen.. :D
Idag har jag varit på jobb, vill ta tillbaka allt jag skrivit om att bara sitta rakt upp o ner i kontorsstolen o stirra.. Har haft full rulle med inbokningar... hinner inte journalföra någe alls emellan... ujuj full rulle verkligen
Se hela bilden
Och efter det var det kommité-möte direkt efteråt, det var vårt första möte och min "kompanjon" var sjuk så fick sitta och representera för oss båda... men det gick väl bra bra ändå tror jag... Roligt att vara med i en kommité men kan ändå inte låta bli att tänka på ordspråket jag hörde för några år sedan: " När satan ville att intet skulle ske, tillsatte han en kommitté"... hihihi.
Nå,  the love life då??? Ja, det e jobbigt med sushi-kompisen.... men "förbjuden" kärlek ska väl vara jobbig btw? Irriterande att tycka om någon men en relation just nu sku krångla för myky... Tänker int gå in i detalj för mycket just nu...
Usch, varför ska detta drabba mig ibland tänker jag... har haft det väldans lätt ändå i 11 år, men nu när man e singel och ska dejta en massa ska det krånglas med en massa joppar som inte håller måttet eller så är det en massa yttre faktorer som rajkar och kajkar....
Har kvar spöket ännu ialla fall.... fast han inte är någe att hänga i julgranen, men måst väl ha nåt i "spare" mörka kvällar och det visas skräckis på TV.... :D
Se hela bilden
Nu ska jag iväg till en kompis som ville ha sällskap.
Sossekongress imo! Tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0