Någon knackar på balkongdörren..... :O

Glömde skriva om det som hände igår kväll..... då jag blev så skakad att jag trodde jag skulle dö i hjärtsnurp!
Låg hemma i soffan och såg på tv vid midnatt, halvslumrandes.... jag bor ju på första våningen  och min balkong är inte placerad så att man känner sig säker direkt. Det går lätt att ställa sig på fläkttrumman och klättra upp på min balkong... Nåväl, jag låg och såg på tv då det plötsligt är någon som knackar på min balkongdörr!!!
Först fattar jag inte vad som händer, adrenalinet börjar pumpa... det fortsätter att knacka...
Persiennerna är nere och det tar en stund för mig att våga gå och titta.... Jag tar mig ändå dit till dörren och drar upp persiennerna och väntar mig se en person ståendes på balkongen (tur att dörren är låst!)
Men ingen står på min balkong puh..... utan där nedanför står ett ungt flickegäng och vinkar! Jag hämtar mig och öppnar dörren och får frågan om jag kan låsa upp porten till dem då de har glömt portnyckeln... De hade väl klättrat upp på fläkttrumman och knackat på balkongdörrsfönstret och sedan gått ner igen.
Jovisst säger jag, och nu vänder allt.... jag var ju nyduschad och hade ingen annat på mig än ett nattlinne o slitna mjukisbyxor på mig och håret stod på ända... slet till min en adidasjacka och gick ut ocj låste upp porten..
Ja, först höll jag på och dö... sen fick typ 8-9 personer se mitt troll-jag.....
bilden är från: http://static.beta.pixgallery.com/images/detail/K/P/8/PIX-KP8AHT.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0