sveper som en vind av glädje ......

Sitter och plitar på mitt CV som jag ska skicka iväg senast imorgon. Usch vad det tar krafter,  vill jag ha jobbet, är jag värd det, vågar jag ens söka-tänk om jag får nej, har jag rätt kvalifikationer och vad vill de ha med i CV-et?
Ujuj, många frågor.... Men sen tröstar jag mig med att det endast räcker med att visa sig ute i svängen, att man är intresserad.
Jag kan eventuellt få vara kvar på nuvarande arb.plats ett halvt år till, tills dess min ordinarie arbetsplats är färdigrenoverad ( lång historia) Men jag vet faktiskt inte om jag vill det, är väl en velpotta och en hoppjärka just nu men trivs bra med det. Älskar faktiskt att träffa nya människor och ha ett omväxlande arbete ( skulle ruttna inifrån annars..) och jag får lätt tråkigt efter ett tag när jag "hajar grejen" på ett jobb... då vill jag vidare.

Jag sveper som en vind av god karma och energi genom flera arbetsplatser och lämnar  glädje efter mig.....- Näe.. lite ironi i det där hehehe...


ooOoOoooo... telefonen ringer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0