party party

"Fredag, tjohooo..dags att festa!
Lördag, tjohooo...samma sak!........ För jag vill vá som andra, o göra som dom gör..
vill inte göra bort mig o hamna utanför...hamna utanfööör...."




Se hela bilden

Seriöst.... Jo jag ska på fest i kväll och det ska bli så sakuli kul! Jag längtar verkligen till att få diskoteka rumpan av mig och hälla i mig bacardi razz med sprite! Och allt i goda vänners lag!
Det var längesedan jag var ute och festade loss så jag ser verkligen fram emot detta. 
Har nu tre klänningar att välja mellan, (har hängt fram alla klänningar, jag är ett klänningsfreak, har måånga klänningar... för att titta på dem och känna in vilket mood jag är på och vad som skulle passa för just denna fest) 
men just nu lutar det mer mot denna på bilden, utan kofta då. Den är rätt så urringad och har smala axelband. Till det hööga klackar, har ett par snygga skor med rosett på....  Usch vad man kan längta till att få gå ut och göra sig sådär "skitsnygg-och-jag-äger-hela-världen-fräsch"....

Och imorgon ska jag på tjejkväll. Det blir lite spel, gott snacks och en massa skitpratande. Vi dricker väl liiite vin och har det skittrevligt!

 

 Just great!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0