stresskrivning och myspysiga vantar

ojoj, vad jag skriver... måste få ur mig allt och det är så kul att ladda upp pix... men märker att det inte är bra att stress-skriva... (måste rätta stavfel hela tiden..).. exet  (inte spöket!) kommer nämligen snart och då vill jag ha skrivit färdigt.
Jag diggar verkligen att blogga har jag kommit på, fast jag var osäker i början... ( se första inlägget). men tror nog att det e för att jag skriver för "ingen"... det e lättare då eller ja, som jag sagt förut... jag e stortrut och råkade ju säga nåt på facen nu.. hintade att jag kanske hade en hemlig blogg...
Typiskt mig! - Får se nu hur länge denna blogg lever kvar... får jag skrivkramp e ju allt förlorat... eller asså... det tråkigaste sku ju vara att jag börjar bara skriva tråkiga  "seriösa" saker och inte vågar nämna mina djupaste tankar eller nämna att jag tycker att vissa på jobbet beter sig som/är idioter...eller att jag stör mig på grannen eller kassörskan...
När jag tänker på att denna blogg sku läsas av vänner o kollegor så fjättras mina tankar och det känns bara - "tilt".....
Hmm... kanske detta är nåt att jobba på inom Personlig utveckling som jag ska börja med???? hmmm hmmm.. ska låta tanken mogna...
Annars då? Jo, jag stickade just klart mina fin fina vantar (det har tagit tid, men det e för att jag repat upp och stickat om igen för att få det perfekt).... de matchar baskern jag gjorde förra vintern (kul att ha ett komplett set) så här är nu resultatet:
Mönstret finns här (obs! jag har stickat slätstickning så att de matchar baskern) http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=98&d_id=44&lang=se
mönstret till baskern finns här: http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=102&d_id=31&lang=se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0