jobbelijobb jobb jobb.......


Se hela bilden




Oj, nu måste jag ta mig i kragen och söka egna nya jobb.... Det är så att jag pga allergi inte kan vara kvar på min ord. arbetsplats och blir omplacerad inom organisationen. Vilket är helt ok och har slutat väl många ggr (förutom att jag flyttar runt mkt) men nu börjar de "bra" platserna ta slut s.a.s och då vill jag själv få välja arbetsplats så att jag verkligen kommer att trivas med uppgifterna. Jag riskerar ju annars att bli placerad varsomhelst och det går jag inte med på.
Fick veta förra veckan att jag inte kommer att få fortsätta på det jobb jag har nu (n har väl vetat det hela tiden..) då ajg bara är vikarie för en annan som kommer tillbaka hit. Så just nu är det helt öppet med vad jag ska göra efter nyår.
Jag  har ju sökt ett jobb redan innan men det blir bara som inhoppare, inget man går runt på.

Det är kul tillika att det är såhär, fast jag längtar till en fast punkt. Jag älskar nya människor och tycker det är kul med variation i livet. Och oj vad jag har fått många och nya vänner under denna tid! :)



PS. bilden är från http://www.conduitgroup.com.au/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0