dagens pyssel

Jag började att klippa trekanter till en pappersvimpel igår, som jag tror kommmer att passa i sovrummet. Ambitionen är att göra en till med tygbitar fast med en annan form senare, när jag fått tag i olika tygstuvor från nån loppis.
Här hänger de på tork i vardagsrummet då jag just limmat fast dem:
Snart kommer en kompis hem till mig och ska ge mig taktil massage och healing, hon håller på och utbildar sig och behöver någon att öva på -mig! Vilken lyx! Precis vad jag behöver efter att ha varit tokförkyld med en hiskelig hosta en hel vecka.  och jag betalar halva priset och får full behandling!
Efteråt ska vi dra och käka lunch och snarvla! Sedan drar jag ut på landet och myser med katterna, det blir pannkaka till middag -mums. Som ska stekas på vedspisen i ett riktigt pannkakslagg i gjutjärn :D
Återkommer sen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0