Uppsalaresan

Jga har deltagit  i två dagars introduktion till en distanskurs i Våld mot kvinnor på Uppsala universitet,  15 poäng.  Kursens upplägg var helt fantastiskt, vi jobbar i olika diskussionsgrupper via nätet och utgår från fallbeskrivningar. Toppen! Det var flera underbara människor som jag träffade och jag har inte haft det så kul på länge! Även fast ämnet är rätt tufft var vistelsen under kursen helt fantastiskt! Det var gemensam middag på kvällen och vi alla blev bjuda på maten på en underbar restaurang med denna fina utsikt!! Snällisnälligt!
Sedan att jag hade glömt bort alla kapitel vi skulle ha läst inför kursstart. missade bussen hem, hade inga pengar på bankkortet helt plötsligt m.m, fick åka hem till mamma i stockholm nästans gråtandes ( eller jo, jag satt och grät och tyckte synd om mig på centrasstationen i Uppsala, nåt jag kommer att skämmas för hela livet framöver).... ja det lägger jag bakom mig och raderar helt ur minnet ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0