vad ska du göra ikväll? -Bara stirra upp i taket en stund

 

 

 

Någonting inom mig måste knycklas upp

Vecklas ut och slätas till

Fållen  fås till rätt längd

läggas i blöt en stund

 

hängas upp på streck

och låta vinden gå igenom

 

Någonting inom mig måste knycklas upp

Torkas

bli en del av mig.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

på något sätt

finns du till

för mig

 

genom dig

livet förs till mig

jag hänger på

är femte hjulet

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0