håhåjaja

Wohoo, nu ska jag ut på en låååångg promenad! Skönt är det verkligen när det är sådär soligt ute fast med friska höstvindar- riktigt uppiggande! sen är det liiite städning på G och sedan tror jag att det bär ut till hängmattan på andet igen. Detta är min sista semestervecka (nr 5/5) och den innehåller ganska många ärenden och åtaganden, men så snart jag är klar med dem beger jag mig ut till huset och äter hallon, plockar svamp,  ligger i hängmattan och fortsätter med mitt skrivande. = härligt!
Jag började skriva ca 40-50 sidor förra året, men jag tänker dra ett streck över allt det och bara använda mig av vissa nyckelhändelser  därifrån till mitt nya..... så går det till i min virriga värld... :S

Just det ja.... har dåligt med bilder just nu när jag lånat ut kameran.... Men smäller upp lite pics så fort som möjligt....
Ha en bra dag allihop!
/tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0