lopptorget

I lördags var jag på en loppis precis  runt knuten på mitt hus och där stod en tjej som  alltid har enormt vackra kläder på sig och är en riktig vintagebrud. Hon sålde en massa olika vintagekläder och till min förtret var alla för små eller för stora.... MEN det som var jättebra var ju att denna tjej även startat en vintageaffär  online med otroligt  vackra kläder. Jag har ju tidigare länkat till Vintagesmulor för alla som bor i Sverige eftersom jag älskar vintagekläder och nu länkar jag till Karin Erlandssons onlinebutik Lopptorget. Det som är bra är att vi som bor på denna lilla ö kan handla för avhämtningspris då hon säljer härifrån = askalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0