siddubarra

nu är allt besökande och festivalande över... har lite hangover ännu  fast  det är bara positivt!
nå jo, siddubarra....en sak jag kom på här i lördags när patrik isaksson spelade på festivalen är att jag verkligen diggar killen. har alltid tänkt om mig själv att jag inte lyssnar på honom och kan inga låtar, förutom den första singeln som jag minns var bra. 
Men när jag stod där i publikhavet kom jag på mig själv med att sjunga med i alla låtar, kunde nästan texten utantill.
Oh vad han är bra egentligen, bra texter på svenska utan dravel. Sen så kommer vi ju båda från Husby - så en förortsunge stod och lyssnade på en annnan förortsunge hehe...
Annars sku jag ta mitt pick o pack idag o flytta ut till landet en hel vecka o bara ta semester (= ligga o sola och läsa böcker på gräsmattan/i hängmattan) men nu blev det lite ändrade planer så jag skjuter upp det en dag. Får bli i stan idag och pyssla lite, kanske skriva en del under kvällen. Och så ska jag ta min lilla retrobil och köra till supermarket o handla lite..... blir nog bra det. kankse hinner med en fika med en vänninnna oxå.
Återkommer senare (eventuellt med ny desig då den jag har nu är lite dassig)
/tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0