sarcasm at its best

Asså, jag  var med om samma händelse  igår typ som i denna sketch (förövrigt slår jag ett slag för undebara kids in the hall).

Jag bokade nämligen en akuttid till en frisör igår och fick tid efter jobbet.  Ta bort det mesta sa jag, och fick en fin kortkort frisyr. Hade ju faktiskt suttit och asflabbat åt denna sketch i söndags, och nu insåg jag när jag satt där i frisörstolen att tamejfan jag är ju den mörkhårige killens sits...
Nåväl, som jag skrivit tidigare har jag lite besvär med att prata med frisörer, men nu tänkte jag köra hårt och småprata lite, hon var ju så duktig....
och ja, jag vet inte vem det var fel på men det lät typ så här:
jag:- vad trevligt med nya lokaler för er
frisör med släpig röst:- jaaaa, jääääätte treeeeevligt...jo....
-och du ahr ju jobbat här länge...
- jaaaa...veeeerkliiiigen lääänge.... i samma ton som ovan i sketchen....
Ja jag skrattade mest åt det hela. Och fortsatte att prata och hon fortsatte att ge samma typ av sarkastiska svar, kankse hon var precis som den ljusa killen.... ?
Livet är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0