veckans gnällis

Var ju på undersökning på Ackis i Uppsala nu i veckan. Jag brukar nog inte kalla mig för otrevlig person ( inte med flit iaf, men vet att jag kan vara plump utav oeftertänksamhet) men då jag avr där kunde jag nor inte låta bli att fräsa. Jag minns inte vad jag sa direkt, men jag skulle vara fastande inför undersökningen och hade inte ätit elelr druckit på 18 timmar. Jag hade en timme på mig innan bussen till färjan sku gå. nå, allt blir försenat och när jag frågar sedan hur länge jag sku behöva vänta så säger de bara att -oj, vi har glömt dig, det finns ingen som kan utföra undersökningen.....
Då gick min sista propp!! Vet inte vad jag sa då jag var nog lite durrig i huvudet och hade blodsockret i tårna...morr.... Tur var att de fick  fram en sköterska som utförde undersökningen, men inte kul att ta taxi och slänga i sig en kopp kaffe och en halvsunkig köttbullemacka på vägen för att jag inte hann till affären emellan.
Nå, detta får blir veckans gnäll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0