Hellooouuu!

Ärlig talat har jag tappat suget på att blogga.... det gick väl lite troll i det hela när jag sku ha en "paus" under julhelgen och sedan försvann behovet/lusten/suget av att skriva...
Jag tappade motivationen helt och kände även att jag, lilla jag, inte har ett skvatt att skriva om egentligen som skulle intressera folk att läsa så lika bra att skona dem...
Men för att råda bot på det hela har jag tänkt börja skriva igen, men jag tar små babysteps...
Hittade nämligen några sk. frågelistor på olika bloggar som jag läser och  tänkte att jag svarar väl på dessa några rundor så kanske lusten att skriva föds på nytt.

(jag veeet att dessa frågor är helt intelligensbefriade och asdumma emellanåt, men det är ju som att läsa en skvallertidning - avkopplande och man behöver inte bry sig ett skit, bara bläddra på för man kan inte hejda sig att göra det ändå) ;)


Svär du för mycket:  Nej, men när jag väl gör det blir det skarp betoning och många ord i följd..

När duschade du senast:  Igår..

Vilken färg är det på dina byxor just nu:  urtvättad svart (oops nej sorry: stonewashed)


Vilken låt lyssnar du på just nu: Vampire weekends " white sky" ( på repeat repeat repeat)

Vad var det sista du sa: Köp majonnäs!

Vad är brevid dig just nu: en "samtalsstol" i mitt kontorsrum

Vad var det sista du åt: vegetariska kåldolmar med chevre-gräddsås (lagat själv!)

Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min tv

Har du en lavalampa: nej, usch och fy, de går fet bort i mitt liv!!

Hur är vädret just nu:  snöigt, soligt

Vad gjorde du igår natt: tittade på serien  BIG LOVE till kl 1 inatt, sen läste jag en liten stund och sov

Vem pratade du sist med på telefon:  en karl jag gift mig med (som ska köpa majonnäs)

Vad gör dig glad: kompiskvällar där man bara sitter och snackar skit och har trevligt

Vart skulle vilja du åka: till Svalbard samt till något sydamerikanskt land, Peru eller Chile

Vill du ha barn: jajjemensan

Vad ska dom heta: just nu tycker jag att Esther, Vidar och Leni är väldigt vackra namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0