mera listor pistor

Dagens humör: Alltid på topp hehehe... näe..känner mig asatrött idag så jag orkar inte stå och chit-chata med kollegor nå längre tid idag

Dagens mående: Trött, och så har jag resfeber! Ska åka på kurs till Uppsala i två dagar och  sova på hotell. Åker ikväll och är rädd för att glömma: packa/ta ut pengar/biljetterna och att missa bussen....

Dagens borde: uff.. packa, ta ut pengar, komma till bussen i tid. hämta bilnyckel och hemmanyckel från en kompis som åker iväg och lånar ut bilen till mig under tiden samt ska jag vara kattvakt under helgen.. :D

Dagens frisyr: är skapad med lite vatten och  TIGI Bed heads hårkräm (?) = lockarna finns runt öronen och på hjässan ligger allt platt...

Dagens klädsel: Mörkblå stickad Jenny Hellström-klänning med vita prickar och rosett och svart kofta över. (Mina arbetstofflor med grov sula och vristrem lyfter verkligen hela outfiten )

Dagens planer
: Sluta en timme tidigare för att hinna hem en sväng.  Äta middag på båten (åker buss till hamnen alltså)

Dagens vill ha: På taxfree ska jag köpa en Lumene-mascara (billigt). Annars vill jag alltid ha en hund, nya kläder och sångröst.

Dagens längtan: Längtar till mitt hotellrum, där jag ska ta ett bad sedan surfa på min laptop och se på tv. Imorgon serveras det frukostbuffé! Nomnom...!

Dagens fundering: Kanske byta karriär helt... en fundering jag haft länge.. det verkar så spännande att göra något helt annat ett tag. Knusslet är bara att jag inte hittat vad jag sku kunna byta till samt är rädd för att tjäna mkt mindre pengar just nu... * får fundera vidare*

Dagens beroende: Kaffe, med grädde eller röd mjölk! Måste ha alla morgnar, åtm tre koppar

Dagens tråkigaste: att se dem som har hockeyfrilla och har haft det ända sen 80-talet...  uschlan-buschlan vad fullt!

Dagens tidning: DN eller huvudstadsbladet.

Dagens låt: "dreams" med Cranberries ( gammal låt men ååhh såå vacker!)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gillar dina mysiga listor!

2011-02-23 @ 07:50:59
Postat av: Cora Belle Lee

Tack så mycket för din kommentar! Då ska jag fortsätta med dem :D kram

2011-02-27 @ 11:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0