lite stressigt

Laddar inför en kväll med f.d kollegor och vänner ! och med charcoal eyes, Monroe-hips och örontamponader pga extern otit är jag jäkligt redo för kvällen! ( externa otiten kom som ett brev på posten!
sedan ikväll gäller det, då kommer syrran ( kolla gärna länken om vad som hände senast de skulle komma på besök) och hennes kompis hit och hälsar på,  det blir nog full hålligång alla dagar så hinner nog inte blogg förrän om några dagar.
Nu ska jag skynda mig med att sätta fart för att gör mig lite snyggare!
/ tjohopp

Kommentarer
Postat av: hannah

ååå vad jag är avundsjuk. jag ska sitta hemma i stugan och känna mig ensammast i världen! mattias paddlar, mamma är i norge och ullis hos dig. jaja, imorgon ska fabian och jag gå på möhippa. det kan bli skoj. ha det så roligt och hälsa ullis och lotta. KRAM

2011-07-15 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0