pilotisar, regn, tråkspunk, hönepönebiografi

Jag och mr J gick idag och köpte varsina pilotisar, mina är de bruna. Har ett par asdyra flashiga Dolce & Gabbana redan men de är lite åt det sportiga hållet... så dessa blir lite nytt och fräsch när jag nu ska på festivalen Rockoff och diskoteka loss varje natt o va snygg ( har ju semester nu så det blir party-party)
Annars så regnar det idag och är allmänt tråkigt....
Nåja iall fall så har jag kommit en bit med hönorna + hönorna (klicka gärna på länkarna )- jag är ju en person som måste ha många projekt på gång så jag måste fylla i färg i alla teckningar på en o samma gång- ska jag göra klart bara en så får jag tråkspunk.
De är väl inte sååå jättefina ännu men  de blir ( jag lovar hehehe)... den höna som håller för öronen vet jag ännu inte varför hon gör det.... asså vad bakgrunden blir... (ge gärna förslag). Hönan i mattan kallas " var tog du vägen?", hon som stickar " på väg upp" och hon som dansar "let shake it", hon med ballong "Ingen kan vara nere med en ballong!". Alla teckningar har faktiskt med en bit av mitt liv att göra/ olika händelser/känslor eller personer.  Hihi, som en hönepönebografi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0