körsbär och virrighet :)

de senaste dagarna har gått i slowmotion... vädret har varit sisådär och dagarna har bara innehållit semesterdäsande.
Idag är jag i lägenheten men imorgon blir det landet igen där jag bla annnat ska mysa med katterna ( på bliden syns ester i "sommarpäls" = friserad)
Och idag har jag varit helt virrig, kan inte tro på det själv - få komma ut på landet och få lite friskare luft kanske.... Det började med att jag kom i köket mitt på dagen och ser att jag satt potatis i en kastrull med vatten - hade helt glömt bort att jag skulle laga lunch för länge sen... :S
Senare idag efter att har varit till apoteket gick jag in till mataffären, tog upp en korg och.... förstod inte alls varför jag sku in dit.... men ja jag köpte väl lite, bla annat bigarråer, men har ingen aning om vad jag tänkte handla från början....
Nu ska jag titta på lite crime mysteries via nätet  och njuta av de härliga bären. :D

Kan annars rekommendera filmen jag såg igår, Black swan, riktigt härligt skruvad thriller :10+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0