dagen i bilder

Det har  regnat och regnat idag och min tid har spenderats på landet med mina katter. I helgen hade jag besök av syster och hennes familj och nu kommande helg besöks jag av bror min! Skoj!

Nu på kvällen när det var uppehåll tog vi en promenad upp på berget här intill huset och åh vad det var fint överallt. Mr J tog med sin kikare och jag hade kameran med bra zoom.
Här står vi på berget och tittar ner på huset, hade man sett lite uppåt hade man fått se havet och några öar som ligger "bakom".
Ljuset är det finaste som finns här på landet, oavsett  tid på dygnet är det alltid vackert!

Mr J tog några härliga bilder på mig i gummistövlar och klänning!
Vid båtplatsen har nu den lilla blekinge-ekan fått plats.... den ska vi ro ut med imorgon och eventuellt lägga lite nät... eller bara ro för att det är så himla roligt!
På vägen hem hittade jag en intorkad Orch i marken.... undrar hur länge den legat där.... ;)
Sen ville ju lilla Ester vara med på bild oxå, vi satt ute en god stund när vi kom tillbaka för att smälta alla blåbär och smultron vi ätit på vägen ner från berget.

Kommentarer
Postat av: hannah

vilka fina bilder!! ert hus är så mysigt o fint!



tack för senast, kram!

2011-07-29 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0