bara skräp

Har gått runt i huset och tittat på en massa olika saker i renoveringsbråten. Jag har alltid varit fascinerad av gamla skräpsaker, såsom rostiga spikar, muttrar och motordelar. De är så otroligt vackra, en del kan ibland se ut som dyrbara smycken.
detta hittade detta  på golvet i köket idag:
jag tänker mig en bit drivveds-planka, superlim och sedan bara sätta dit olika skrotsaker i olika nivåer - vips en fin tavla!
Här är några bilder från köket som håller på att renoveras... det kommer att bli gul färg på golvet, fönsterkarmen blir blå och köksskåpen i antingen lindblomsgrönt (ljus pastell) eller någon annan härlig färg som harmonierar med resten. Jag älskar färgglada rum, och temat för huset är att det kommer finnas härliga färgklickar här och var... lantligt tråkigt vitt kommer inte synas någonstans!
Här är utsitken från köksfönstet.... härligt!'
Så här torkar vi förresten chili i huset: i taket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0