...idag så gör jag ingenting, ingenting, ingenting..... trallalala

jag blev skruttig på jobbet idag och gick hem två timmar tiigare. Hra kroppsvärk, halsont och känner mig helt durrig i huvudet. har legat i soffan och glott på skitprogram hela eftermiddagen och sovit emellanåt. Vid kl 20 fick jag ett drive och började plugga läkemedelsräkning och våld i nära relationer, två kurser som ska fixas denna vecka.
Imorgon måste jag släpa mig upp på jobb hur sjuk jag än är.. jag är nämligen helt ensam halva dagen och om jag stärvar så finns det ingen som gör jobbet och det vill jag absolut inte vara orsaken till.
nu ska jag plugga lite mer dropphastighet, efter det fira med en kopp te och sedan sova gott hela natten......zzzz...zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0