kråkskärutflykt framflyttad

Vi skulle ha åkt ut med båten till kråkskär ikväll men det blåste så så det blir uppskjutet. Vi skulle nämligen inhämta lite inspiration till renoveringen av huset. så det blir att vara i huset nu istället och vara där.
Jag har ju tagit dit mina blommor nu för ompyssling av mr J som har otroligt gröna fingrar. Han har ju fått ta hand om en del av mina blommor förut och nu är även min margeriter-på-stam där oxå. Blir vi ihop på riktigt har vi sagt att hans ansvarsområde blir blommor och sånt som hör till det, medan jag kan stryka och klipppa gräsmattan. Perfekt upplagt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: /S

Bra upplägg tycker jag. han kan få ta mina blommor också :)

2011-06-09 @ 06:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0