minnet, min svagaste punkt

jag är verkligen så disträ! Jag vet att jag retar gallfeber på folk och jag måste erkänna att jag lider även jag med av min last.
Jag "bokför" oftast mina dagar - vad som bör göras och fixas . och får jag ett sms eller mail som jag inte kan svara på direkt måste jag  sätta alla på "oläst" om jag inte kan svara just då. För annars far det ur huvudet -totalt!
Jag kan komma på att folk bett mig komma över på en fika först tre dagar efter - och måste så klart  ta tjuren vid hornen och be om ursäkt tusen gånger om! pinsamt och ett under att folk vill vara vän med mig... :S
Who came up with that idea?
Och  prisa de underbara post-it-lapparna! De är verkligen guds gåva till mig personligen! På dem skriver jag upp viktiga saker och lägger på mitt skrivbord... det enda taskiga som sen händer är att jag lätt sätter kaffekoppen på lappen och -vips! så är all viktig information puts väck och ur världen!
Får bara hålla tummarna att det inte bir värre med åren utan att det håller sig på denna nivå. för jag håller mig ialla fall flytande  nu. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0