underbart naturligt!

Glömde ju att skriva om mina egengjorda kroppsoljor, fick receptet av en kompis. Det är hur enkelt som helt att göra, ta bara en tredjedel av olika feta oljor ( jag tog jojobaolja, olivolja och solrosolja) och blanda i olika eteriska oljor och njuuut! "Aftonoljan" innehåller kanel och ylang-ylang (rogivande), "solskensoljan" innehåller rosmarin, bergamott och citron (man blir pgg) och i den lillla rosa gamla flaskan har jag rosendoft, perfekt att ha när man vill lukta som en nyponros! ;D

De runda flaskorna har jag ren olja i, alltså den minsta innehåller sesamolja som är bra mot nariga nagelband. Den större innnehåller ren olivolja som används som makeup-remover och för att smörja in ansiktet med morgon och kväll.
Alla flaskorna har jag fyndat på vinden till stora huset.

Kommentarer
Postat av: hannah halvorsen

vad du är gullig frida!

2011-06-08 @ 21:25:02
Postat av: Cora Belle Lee

tack hannah vad du är gullig!

när blir det dop då? jag och J bakar gärna tårtorna! kram

2011-06-08 @ 21:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0