vänner

igår hade jag tjejkväll med gamla kollegor/vänner hemma hos mig. Menyn bestod av lättlagad  tabbouleh, stark sås och sedan pannkakstårta  i sann pettson & findus-anda! har ingen bild på tårtan, men tog bild på några rosarrangemang som jag pyntat med i lägenheten samt lite på matförberedelsen. Rosorna fixade mr J, jag hade bett honom att plocka lite ängsblommor men han dök upp med flera långa grenar med olika nyponrosor, det gick lika fint det!



det är verkligen kul med vänner och oj vilken energi man får av att umgås med andra! Vänner är verkligen något som betyder mycket i mitt liv, de har ju verkligen valt en och vill umgås darför att man är som är. Man är ju aldrig vän med någon man ej gillar, och  jag tackar verkligen den högre makten att ha välsignat mig med underbara personer som finns i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0