första dagen efter semestern-blues

usch, hur går man tillväga när man verkligen verkligen vill byta jobb men det finns inget ledigt på marknaden som matchar mitt intresse och min kunskap....  Just nu känner jag mig som ett djur i bur och vill verkligen gå vidare och hitta nåt annat att göra i mitt liv. Usch och fy att pengar ska styra, det finns några ströjobb jag kan tänka mig men jag skulle aldrig gå runt ekonomiskt.... jag sökte ett jobb nyss men fick det inte och börjar känna mig smått desperat.... Vill förtydliga att jag älskar mina arbetssyslor, men organisationen ska ändras till det sämre för just mig  och sedan tycker jag att sammahällningen all personal emellan är ganska tråkig och dålig, vilket jag påverkas psykiskt av.
Nu känns hela min jobbkarriär lika brant och lång som trappan upp till vinden i nya huset.....
Det kan ju vara så att det är första dagen på jobb efter semestern som jag har lite blues... men det är så att jag i flera månader faktiskt haft magkäsnlan som säger nej nej mer än ja ja när jag jobbar.... så det är nog viktigt att lyssna på den inre rösten.
nåväl....nu ska jag käka och hjälpa mr J med hans CV ( han är asadålig på datorer)
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0