full rulle ikväll

(notera att jag inläggsbombar)
har just käkat blomkålssoppa, väntar på att tvätten ska bli färdig. sen ikväll blir det spinning och senare kommer mitt spöke och hälsar på (jodå, han e kvar i mitt liv ännu, dock med lite mindre betydelse).
måste visa en bild på en present  som jag gjorde till min syster, jag fick en massa olika garner från min moster för ett tag sedan och min motivation förtärktes enormt :D
det blev en luftballong med två små passagerare. det blev en present till syrran och hennes bebis (som nu ligger i magen men alla hoppas att den kommer snaaart)
här är en närbild på de söta små:
Sött va?
Nu håller jag på men en kofta till mig i senapsgult, den blir nog färdig till hösten 2014. :D
annars har jag glömt att berätta jag jag idag tonat håret i Nicole Kidman-röd hårfärg. Blev väldigt nöjd! Bild kommer senare när jag är sminkad och snygg!
ny ska jag måla naglarna i champagnefärg så man e lite hipphipp och snygger  ikväll. ;D
tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0