goodbye LCHF!! FOREVER!!

Nä nu slutar jag med LCHF för gott! Två gånger har jag provat (med något lyckad viktminskning). Efter några dagar är jag matt, trött och närmast deprimerad! Det sägs att det ska gå över efter ett tag men att må pyton för viktminskningens skull tänker jag då rakt inte tolerera! Jag blir så slut i huvudet att jag bara längtar hem till soffan och ställer in alla inplanerade aktiviteter som jag har. Så nu igår när jag kände att kroppen kändes som gelé bestämde jag mig! Jag slutar! För gott!
Nu börjar jag äta sallader och knapra på morötter, alla mellanmål ska bestå av en liten frukt. Då mår jag bra!!


Kommentarer
Postat av: /s

Man ska göra det man mår bra av!

2011-03-25 @ 08:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0