huset

Jag älskar ju mitt ena hus, hur det än går med skilsmässan så är detta verkligen mitt drömhus som jag har jättestor lust att inreda. Ljuset är toppen på dagen och på natten är stjärnhimlen klar och allt är tyst och stilla.  Det som är fint inne i huset är att det är så färgglatt, hallen/farstun är knalligt blå och lila, och har varit det ända sedan det byggdes 1860.
har tagit några bilder för att visa på några fina detaljer, samt även lite av renoveringen just  nu... mestadels badrummet.
Farstun utifrån:
farstun inifrån:
diggar taket, funderar på om det ska få vara så och inte måla om...lite patina sådär...
hallen är sååå snygg!! Det blir lite extra pyssel bara att isolera hela alltihopa bara :D

Kommentarer
Postat av: sofia

Vilket fint hus du har! De är du värd!

2011-03-07 @ 08:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0