tjejkväll

förra helgen hade jag tjejkväll hemma hos mig, vi är några stycken som brukar ha "afternoon tea" en slags knytis med en massa skitsnack, skvaller och skratt! Och vin om det inte är arbetsdag dagen efter. Vi skulle kolla på melodifestivalen men missade den helt då vi skrattade och skvallrade så mycket att vi inte ens hörde vinnarlåten, trots att den spelades väl minst 2-3ggr...
Vi bullar alltid upp med en massa gottis, och alla tar "en del" var, typ sött salt och mitt emellan.  Jag bakade små fetaostpiroger och min vän L tog med sig en underbar chokladfondant som bara smälte i munnen! :D


Jag pyntade även med en massa ljus överallt, en massa olikfärgade ljus på liten silverbricka blev fint mitt på bordet..

'
Ja så här bor jag, det är lite smått men fullständigt perfekt för mig... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0