pixelipix

vad snackade jag om förut? " Delad vårdnad om kameran"??? Jag har ju värstingmobilen nu ju som jag kan ladda upp pix efter pix med.
Jag var ute till ett av mina hus idag och lekte kull och kurragömma med katterna ( ja katter är roliga och mkt lekfulla djur) och tog några fina pix. Det var en helt underbar dag med strålande solsken och temperatur runt +0....
denna bild är från västra sidan av huset = "äppelträdgården"
Detta träd står på sydvästra sidan av huset, älskar formen på alla grenar, som om det är på väg krypandes mot huset.  Bakom trädet på åkern kommer det att gå en massa får i sommar. Vi kommer att hyra ut lite mark till en fårägare och det kommer att blir såå skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0