Wuuupiiidoooo






Jippie! Jag har fått beviljat av mina chefer att gå utbildningen i "våld mot kvinnor" 15 högskolepoäng som jag skrev om förut! Jag får resan och hotellet betalt så nu är det bara att sätta igång att beställa hem olika böcker.  Det finns en liknande kurs här på min lilla ö men den är bara på 7,5 poäng och inte lika djuplodande. Kul att få gå kursen trots att det inte är ett kul ämne s.a.s!



Annars så sitter jag och dagdrömmer mig bort från mitt trista kontorsrum. Det är fint väder ute och ganska behaglig temperatur. Längtar så efter att få sluta om 2,5 timme och njuta av ledigheten (tills imorgon kl 8 då jag ska vara här igen, men men )... :P
Har semester den 11-22.3 och det ska bli sååå skönt, jag ska njuta av varenda sekund ... och låtsas som om jag inte har ett jobb alls utan livet bara leker!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0