one more time

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina katter! Träffade dem och gosade massor! 

Vad gjorde du kl 08 imorse: Gick till jobbet.... ooops.... jag börjar ju då men men... hittar man inga strumpor eller hörlurar tar det lite extra tid... ;)

Vad gjorde du för 15 min sedan: Haha, ringde min syster...det sa bara buzzbizz i luren pga dålig mottagning fast hon bor i stockholm!

Det sista du sa högt: jag sjöng (för mig själv)  " wolf in the house" av Catie Curtis

Det senaste någon sa till dig: hejdå...... ( aaaahh vad tråkigt svar)

Vad har du druckit idag: kaffe, kaffe och vatten, vatten

Vad var det senaste du åt: tomatsoppa med fetaostkräm, med fatslagsbulla till efeträtt ( semla på svenska)

Vad var det senaste du köpte: fetaost

Vad är det för färg på din ytterdörr: pastellgul, dörren är original från 50-talet

Vad är det för väder hos dig nu: mörkt, kallt, stilla

Godaste glassmaken: choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag har aldrig kunnat låta kärleken "växa fram", utan jag måste ha direkt attraktion och ett "klick"... men det är nog olika för alla så ja, jag tror på det men kärleken är lika stark som har vuxit fram.

Sover du tungt: ooh nej! jag vaknar för minsta lilla.. ( och är sur som bara den)

Drömmer du mardrömmar: min senaste mardröm var för ca ett år sedan då jag drömde att jag var likadan som ungen i Sjätte sinnet... såg döda människor överallt och vaknade skrikandes

Trivs du med ditt jobb: ....nej... inte just nu, får återkomma till det i annat blogginlägg

Favoritklädsel: kjol eller klänning/tunika

Favoritlåt just nu: "jump in the line" av   harry belafonte...hehehe

Vad ser du om du tittar till höger: mitt antika skrivbord

Vad gör dig glad just nu: tanke på nytt jobb och stundande semester

Vad ska du göra härnäst: måla naglarna och titta på veckans brott med Leif GW Persson

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Humör just nu: loj

Favoritgodis: vinegums och mjölkchoklad

Kläder just nu: ett beige nattlinne från Granit

Sommarplaner:? Semester och vara alla dagar på RockOff

Hur många kuddar sover du med: två, kan inte sova annars

Spelar du något instrument: har spelat fiol och elbas

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska, älskar att vara uppe på nätterna och se alla olika tv-program då. jag målar och skriver bäst på nätterna då inspirationen flödar


Vad är viktigast för dig: att vara tillfreds med livet

Är du kittlig: ja, under fötterna

Snarkar du: nej men jag gnisslar tänder

Stjärntecken: stenbock

Äckligaste insekten: tvestjärt! absolut!

Längtar du mest efter just nu: semester!! och en ny karriär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0