Trött och tjock

Åhh, idag är jag trött trött trött...... Sov mellan halv elva och kl sju imorse men ändå så känns det som potatismos i huvudet.  Jag gissar på att det är denna sista vecka på jobbet som gör det, det blir ju mkt övertid och  mkt energi läggs ner på alla jag träffar och måste avsluta kontakten med.
I helgen ska jag på fest och sedan tar jag mitt pick och pack och flyttar ut på landet och är där med fåren och hör vinden brusa och bäcken porla.... Det lär ge ny energi så jag är fit for fight på måndag kl 8 då nya jobbet börjar :D
men ikväll ska jag sola solarium och sedan gå på boxercise med kompis M. Måste se till att jag tränar mer än jag gör nu,  har ju bllivit en riktig tjockis nu med putmage och tjockisrumpa o allt..... Alla kläder sitter tajta och jag har inte råd att köpa nya... så det är bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0