virkvirk - amigurumis och annat

hmm... fredagkväll som tillbringas i självhet (vill inte skriva ensamhet, nej minsann jag är själv!). Nåväl, jag ska se på film och  även virka lite amigurumis, som jag gjort tidigare ( några projekt finns under pysselkategorin).
Har just fått klart mr J´s mössa och har nu kli i fingrarna så det är bara att sätta fart och virka virka.....
Jag tänker faktisk göra några små olika amigurumis och bakelser för att ge bort till några av mina närmaste kollegor! det blir finfint!
Virkliga hälsningar
(hehehe.. snodde frasen från en virkblogg)
EDIT: (just bestämt mig) Jag ska alltså virka en lite cavalier king charles spaniel-valp, en rosa muffins och en liten kanin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0