Dagen idag och nyheter

Dagen idag har varit lite mer efter det att jag såg dessa maneter... Jag har ätit pizza och njutit, med tillhörande ågren efteråt eftersom jag faktiskt lyckats gå ner 6 kilo nu sedan augusti och försöker hålla mig till en lagom kalorinivå (som är helt hälsosam!) men idag spräckte jag den budgeten x 1000 ... men men nya tag imorgon med gympass bara får man tänka då :D

Har jag för övrigt berättat att jag nu bestämt mig för att säga upp min fasta tjänst? Hade ju många tankar om jobb för ett tag sedan som jag skrev om bla här, men jag var tvungen att välja. Antingen att fortsätta och trivas där jag är idag och fördjupa relationer med kollegor, eller hoppa på ett annat tåg och hoppas att  det blir bra i framtiden.
Valet var enkelt, jag är här och nu och allt är bara bra. Då stannar jag där!
Att bli fri som en fågel (=vikarie) bestämmer jag bara att det kommer leda tilll nåt jättebra i mitt liv. Och nu kan jag flörta mer med tredje sektorn oxå vilket ger mig ännu mer utvecklingsmöjligheter!
OCH jag VET att jag var bra på min förra arbetsplats, så ångrar jag mig får jag ABSOLUT komma tillbaka! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0