lugna söndagen

Dagens plan är: tvätta, städa, plugga och kurera min sjuka hals.... vaknade upp med ett rivjärn i halsen imorse så det blir att ta några extra koppar te med honung idag.  förövrigt hatar jag egentligen honung, härstammar från min influensatid med sjuk hals som 20-åring då det enda som hjälpte var att sakta låta honung smälta i munnen... efter ett par dagar hade jag ätit en hel burk...uuuurk..... och idag kan jag bara tåla en liten tesked innan spykänslan kommer ...
Hade tänkt träffa olika kompisar idag men ställer in och e bara hemma och skriver på tenten. Förhoppningsvis slår jag två flugor i en smäll... blir frisk och får tentan gjord :D



ps. har dåligt med bilder just nu då jag inte har en kamera och mobilen ger bara suddiga bilder numer... men det kommer det kommer... ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0