the whole shebang

Sa ju för riktigt längesedan att jag skulle förklara  the whole shebang för er alla o hur det läget är i relationenerna runt mig nu.
Ja,  i början av denna blogg skrevs det mycket om "spöket" som kom och gick hit och dit. Ja det gjorde han ju verkligen och finns inte kvar i mitt liv längre då jag till slut lyckades bli av med honom, så gick det med det.
Nåväl, jag och min man bröt upp, eller jag bröt upp 2010 efter 11 år tillsammans (varit tillsammans sen jag precis fyllt 17 år) vilket jag berättat lite tidigare om här. Men sen så  hände det något i vintras och jag och exet försökte fungera ihop igen, vill verkligen poängtera att inget illa har begåtts mellan oss utan det är helt enkelt så att vi inte längre kan gå i samma livsspår och ingen kan kompromissa med sin lycka. Eftersom det är så så är det lika bra att ge upp, inse och försöka  ta saker och ting som det kommer. Såklart är det en stor sorg då vi har planerat mycket för det gemensamma huset vi har och som jag verkligen älskar. Men vi har kämpat och haft hjälp att komma till detta beslut, vilket gör det hela lite lättare än att bryta upp i vemod.
Såp nu är jag mitt i en break-up period med allt jobbiga det innebär, men mitt hjärta säger att det är rätta vägen  och hade jag inte trott  starkt på och sett ljust  på framtiden  hade jag inte utsatt mig för detta.
Nu ska jag lyssna lite på Antony and the Johnsons! Superbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0