besök till katterna

Ikväll for jag till huset och hälsade på mina kära katter. Före det var jag på katekuminatet och upplevde en fantastisk mötesstund! det ska bli spännande att döpa mig i påsk - jag längtar dit!




I huset kokade jag te på vedspis då det var riktigt riktigt kallt ute och mycket svalt inne

Sedan drack jag te framför brasan i kakelugnen och med mig var lilla Ester med sin stora vinterpäls (hon blev lite bländad av blixten)






det finns inget mysigare än att höra brasan spraka och värma fötterna framför den






Sä här kallt är det i farstun (observera att katterna inte befinner sig där, ni som är troll) Visst är det underbart med denna frost på fönster, just denna frost  bildar en liten sagoskog











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0