skalat kotten

var och klippte mig idag  så nu känner jag mig fräsch som bara den!
Jag vet inte om jag är en konstig  eller tacksam filur till kund. Men det är så att jag helst sitter tyst och inte småpratar.
Har svårt att förstå det kuliga med att prata om stundande semester, helgplaner och det fina/tråkiga vädret (nån mer än jag som märkt att dessa ämnen tas upp hela tiden, av typ alla frisörer).  Efter den sköna hårtvätten med huvudmassage vill jag helst bara njuta av att nån pillar och pysslar med mitt hår och jag blir fin som bara den.
Jag kniper ju inte min trut och verkar sur, jag kan absolut snarvla om vad som helst - men om inte frísören säger nåt ja då gör inte jag det heller. Då har jag bara en lugn stund och blir ompysslad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0